9. září 2015

Koniklec velkokvětý 8.9.2015 v PR Kamenný vrch v Brně

Dnes bych vám chtěl ukázat jak v Brně na Kamenném vrchu kvetou v září koniklece


Není žádným tajemstvím, že kytičkám nerozumím a že je fotím jen minimálně. Jedinou výjimkou jsou koniklece velkokvěté, kterým jsem věnoval už dva články letos na jaře. V tom druhém článku jsem sliboval, že koniklece ohlídám a až budou kvést, tak že dám vědět. Slib plním, i když je to v úplně jinou dobu, než bych se nadál.
Rozhodně to nejsou fialové koberce jako na jaře, ale i tak jich je momentálně poměrně dost rozkvetlých. Jako důkaz přikládám několik fotografií

Koniklec velkokvětý 8.9.2015 PR Kamenný vrch v Brně

























A to je z letošních konikleců na Kamenném vrchu v Brně opravdu vše. Znovu se tam vydám až na jaře.

P.S.: Doufám, že se vám podzimní snímky jarních květin líbily, a že nebude vadit, když příště ukáži pro změnu pozdně jarní krajinu

20 komentářů:

  1. Nádherná lokalita. Viděla jsem to na vlastní oči, když kvetou a opravdu to stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to tedy zírám, Patriku! Vůbec jsem netušila, že by teď mohly kvést koniklece!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bych nečekala! Teď kvetoucí koniklece. Nááádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vedra a po nich příkrý pád teplot a znovu oteplování asi nastartoval proces zvaný jarovizace. A pro laika. To se prostě najednou kytky zblázněj a myslej si že už byla zima a začalo jaro a mají kvést. Já tedy mám zasazené na zahradě dva ale nekvetou...... asi nejsou na správném místě.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto je článek z aktuálního data a ty sis udělal čas nejen zajít na Kamenný vrch, ale i na úpravu fotek a jejich zveřejnění! Koniklece jsou sice opravdu trochu vybledlé, ale na kráse jim to nic neubírá.

    OdpovědětVymazat
  6. Na jaře jsem tvůj článek zachytila a posílala tam dcery na kukandu (myslím, že tam stejně nebyly ). Lae teď čučím ještě víc než tenkrát. Je tohle normální nebo jsou koniklece zmatený letošním suchem a proto kvetou podruhé?

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Když rozkvete celá louka, tak je to opravdu nádherný pohled

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Taky mě to překvapilo,měl jsem za to, že to je jarní květina. Jsem zvědavý, jestli kvetou i jinde   

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Taky jsem byl překvapený   

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Teď mi to dává smysl! Zimu máme za sebou a tak nás čeká zase léto! Supeeer !!!     

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: V říjnu už by tento článek neměl moc význam, tak jsem udělal aktuální vsuvku. Třeba se tam někdo bude chtít ještě teď podívat   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Pěkně to popsala VendyW. Kytky si prostě myslí, že už byla zima a tak začínají kvést. Jestli to tak půjde dál, tak se máme na co těšit     

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Je to jarní kytka, Patriku, příroda se prostě zbláznila.   

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: To je taková moje domněnka, Párkrát mi tohle některé echt jarní kytky udělaly a synek - zahradník mi to vysvětlil.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Letošek je opravdu extrém! Jižní Morava se toto léto měnila na step. Vůbec se nedivím, že i kvítka z toho blbnou   

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem jak fffčela zmatena - koniklece teď?? No to je nádhera! Tak já je nenafotila ani jednou a u vás si to kvete snad na požádádní, bo co? ) ;) Krásné fotky - paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Bylo to nečekané,ale moc pěkné zpestření popracovní procházky.Byl jsem tam jen na skok kvůli motýlkům   

    OdpovědětVymazat
  18. krásná kytička. Už jsem ji dlouho neviděla.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Další budou asi až na jaře   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji