11. září 2015

Krajina od Strážovic 21.6.2015

Dnes bych vám chtěl ukázat, jak jsem jednoho rána zachytil pohled do kraje od obce Strážovice


Ten den jsem měl po dlouhé době úplné volno a tak jsem se rozhodl vyrazit na výlet. Abych neztrácel čas, vyrazil jsem ještě za tmy s tím, že si vyfotím východ slunce. Bohužel na vytipovaném místě bylo zataženo a tak jsem musel improvizovat. V dálce bylo vidět, že zataženo není úplně všude a tak jsem sedl do auta a jel za čistou oblohou. Nakonec jsem skončil u obce Strážovice (okr. Hodonín), která se nachází asi 5 km západně od Kyjova.
Nejhezčí záběry z tohoto místa sice bývají v odpoledním světle, ale i ranní pohledy nejsou úplně marné. No, posuďte sami

Krajina od Strážovic 21.6.2015






















A to je z dnešního výběru vše. Všechny snímky, které jsem tady toho rána pořídil, najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

I přes blížící se dešťové mraky jsem se rozhodl, že se ještě podívám na krajinu u nedalekých Stavěšic. Co z toho vzešlo vám ale ukáži někdy příště

15 komentářů:

  1. To zralé obilí má nádhernou barvu! Nejvíc se mi líbí fotkya s cestou.

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasná krajina, Patriku, nechybí jí vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná krajina, ta si prostě o to focení až do němoty říká!

    OdpovědětVymazat
  4. Mírně zvlněná krajina je úžasná a pohled do ní, nemůže omrzet v žádném ročním období.

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné impresse, takovou krajinu mám moc rád

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Nemůžu si pomoct, pokaždé když jedu okolo, tak něco nafotím   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Byl to letos zatím poslední volný den. Chtěl jsem ten den strávit výletováním,ale počasí bylo proti. Asi půl hodinky po nafocení těchto snímků začalo pršet a přestalo až kolem oběda. Přesto jsem si nějaké to vandrování užil a co jsem nafotil už brzy uvidíš   

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tak to jsem rád, ještě párkrát ji tu uvidíš   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Je potřeba využít každou volnou chvilku k práci na domku, Patriku, focení ti neuteče.

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle krajinu nepřestanu obdivovat. nemohu se jí nabažit. krása.

    OdpovědětVymazat
  11. A další nápor překrásných fotek! :) Prostě skvělé, skvělé skvělé! :)

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji