2. ledna 2015

Z Šerlichu na Velkou Deštnou 28.8.2014

Dnes vám představím snímky, které jsem pořídil na první části mé letní horské tůry


Toho dne jsem se vydal na malou procházku po horách. Konkrétně jsem se vydal z Šerlichu až do Neratova, což je bez zacházek nějakých 20 km. Ale protože jsem během této tůry pořídil docela dost snímků, rozdělil jsem je do několika příspěvků. A dnes vám ukáži, co jsem pořídil v první části.


Jako výchozí bod jsem zvolil Šerlich a dále jsem se vydal po červené turistické



Přesto, že je to hřebenová cesta, moc výhledů do kraje se na začátku cesty nenabízelo


Ale občas se nějaký ten výhled do kraje přeci jen naskytl



A tak cesta pohodlně ubíhala



A najednou už bylo na co koukat









A to už jsem se blížil k Velké Deštné



Ze samotného vrcholu není žádný rozhled. Nějakou dobu tam sice stávala malá dřevěná rozhledna, ale ta musela být stržena a o nové rozhledně se teprve jedná.

Ale o pár desítek metrů dál se nabízí krásný pohled i bez rozhledny








Pohled to byl krásný, ale nastal čas jít dál








A co jsem viděl na další části cesty, to vám představím příště.

Všechny fotky z této části tůry si můžete prohlédnout ZDE

15 komentářů:

  1. Krásná připomínka léta, Patriku!

    OdpovědětVymazat
  2. Okolo Šerlichu opravdu moc rozhledů není. Ale zase tam jsou ty lesy takové echt horské, pozakrslé stromy, borůvčí přes půl metru výšky, tajemno aúplně cítím tu vůni těch horských luk. Stejně jak když jsem tam byla já na první fotovýpravě s novým foťákem . Ostatně i cesta dolů a k Neratovu a Zemské bráně je tak trochu jak z jiného času.....

    OdpovědětVymazat
  3. mráčková obloha je moc pěkná a admirál je skvělej,

    OdpovědětVymazat
  4. Šmarjá, to je krása. Není nad modrou oblohu, kterou zdobí bílé beránky, to je nádhera až se tají dech. Dovolená v horách, je ta nejlepší volba, říkám to pořád, kam se na tuto krásu hrabou mořské pláže.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Kde jsou ty časy, kdy jsem takové tůry dělala o dovolených běžně. Dneska plánuju tak maximálně 10 km, ono se to pak se zacházkami stejně natáhne. Protože už tak moc nemůžu, moc děkuji za nádhernou podívaou do krajiny a cestičky v nízkém porostu. takové cestičky miluju.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Ještě nějakou dobu budu dávat letní příspěvky, ale snad to nebude vadit.A motýlci taky ještě budou   

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Máš pravdu,je to krásná procházka.K Zemské bráně jsem se tentokrát nedostal

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Taky říkám,že není potřeba jezdit do zahraničí,když je u nás tolik krásy.Jen to moře bych rád jednou viděl,ale na to mám snad ještě čas   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: V dalších článcích ještě budou podobné záběry.Snad se Ti budou líbit

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda! Krásná krajina i motýlci...:) Už aby bylo zase léto...:).

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Vůbec to nebude vadit, Patriku, před chvílí jsem prohlédla další.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Už se taky nemůžu dočkat.Mě ta zima nějak nebere   

    OdpovědětVymazat
  13. V Orlických horách jsem byl jen jednou, kdysi dávno na lyžařském výcviku na střední škole.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: A další ohromnou záležitostí je to,že tam není moc lidí.Byl jsem v Orlických tři roky po sobě a pořád pohoda

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji