9. ledna 2015

Zámek v Rychnově nad Kněžnou 29.8.2014

Dnes vám chci ukázat několik snímků zámku, které jsem pořídil během krátké návštěvy Rychnova nad Kněžnou



Navštívit Rychnov nad Kněžnou a nepodívat se k zámku, to bych asi nemohl. Ale protože jsem byl časově docela omezen, pořídil jsem jen pár snímků a ty vám chci dnes představit. Snad se vám budou líbit

Zámek v Rychnově nad Kněžnou 29.8.2014




















A to je vše. Víc snímků zámku jsem tentokrát nepořídil
Ale o to víc jsem fotil na nedalekém kostele, který vám představím v následujících článcích

11 komentářů:

  1. Tím že je skoro u hlavní jsem ho vždycky míjela když jsem občas jela s mužem do Solnice nebo když jsem ho vloni vozila když nemohl řídit a jel na servis někam tímhle směrem. Je velice krásný...

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý je ten orel, jako chrlič vody a vůbec celý zámek je hezký a vidím, že je i v rekonstrukci, takže je o něj dobře pečováno. Určitě by stál za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Zámečtí páni se o něj pěkně starají

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Od hlavní je na něj pěkný pohled.Hlavně z míst od parkoviště u řeky vypadá pěkně   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: V minulosti jsem byl uvnitř několikrát,ale to už je víc jak deset let.Až se do Rychnova dostanu příště,tak si prohlídku asi nenechám ujít

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný zámek, Patriku, a jak vidím, zase jsi chytl lešení.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Vždyť to říkám pořád,že se s tím lešením přitahujeme   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Nic si z toho nedělej, my taky.

    OdpovědětVymazat
  9. Zámek je mohutný, impozantní a krásně udržovaný.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Zámek i kostel patří Kolowratům a očividně se o svůj majetek starají   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji