7. července 2014

Žireč - kostel sv. Anny

Dnes bych vám chtěl představit kostel, který jsem měl možnost prohlédnout opravdu důkladně


K tomuto kostelu jsem se dostal během dne 14.6.2014 dvakrát. Poprvé byl zavřený a stál před ním autobus, ale podruhé to bylo o něčem jiném. Kostel byl veřejnosti přístupný v odpoledních hodinách, ale hned u dveří byla cedule s upozorněním na zákaz fotografování. Když jsem se ale dal do řeči s lidmi, kteří se o kostel starají, dostal jsem výjimku a navíc jsem se mohl podívat téměř všude. Za tuto možnost jsem moc rád a ještě jednou za ni moc děkuji.
Během prohlídky jsem samozřejmě fotil, ale (jak už jsem psal v prvním příspěvku z Žirče) zase jsem se potýkal se špatným světlem. Přesto doufám, že se vám následující snímky budou líbit

Kostel sv. Anny v Žirči 14.6.2014











































A to je pro dnešek z kostela sv. Anny v Žirči vše.
Všechny moje snímky z tohoto kostela najdete ZDE .

Tento kostel se mi moc líbil a rozhodně všem můžu jeho návštěvu jen doporučit. Vstupné bylo dobrovolné

15 komentářů:

  1. Tímhle jsi mi doslova vyrazil dech, Patriku!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherný svatostánek. Jak uvnitř tak zvenčí. Měl jsi jedinečnou příležitost k focení a patřičně jsi ji využil. My ti za tu reportáž můžeme jen poděkovat. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda!!!! Takže taky taková soukromá Noc kostelů odpoledne. Měl si fakt štěstí na to že ses dostal na místa kam se normálně nedá. Jednoznačně si nás zarím převálcoval

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím tě, pošli mi ten odkaz do mejlu, ano?

    OdpovědětVymazat
  5. Přišla jsem se pokochat ještě jednou, Patriku, snímků je spousta a napoprvé si je člověk pořádně nevychutná!   

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je tedy perla, Patriku. Kostel lsám vypadá jako zámeček s tou venkovní terasou a krásným zábradlím. poprvé slyším, že je v kostele cedulka o zákatu focení. Ale máš pravdu, prohodit pár všelých slov, zajímat se, dát najevo, že mám před sebou unikát, vzbudí u lidí, kteří se o kostel starají nebo k němu mají blízký vztah, hrdost a měknou a jihnou a dovolí to vše. Ve Vsetíně jsem se sice neptala, ale byla jsem opatrná, protože v lavici seděla paní a tak jsem ji nechtěla moc rušit. když jsem byla na odchodu, dala se se mnou do řeči a sama upozorňovala na skvosty, které v kostele sjou a které si mám vyfotit. Ono vlídné lidské slovo je všemocné. pěkně jsoi nafotil všechny detaily.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: A mě vyrazil dech Tvůj komentář

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Měl jsem štěstí na hodné lidi   

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Nevím,jestli je to až tak vzácná vyjímka,ale bylo to příjemné prohlížení

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Cedulka s přeškrtnutým foťákem bývá v kostelech tady u nás poměrně často. Kde není,tam fotím   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji