6. července 2014

Žireč - zámecký park

Dnes jsem si připravil několik snímků, které běžně nefotím


Součástí zámeckého areálu je i krásný zámecký park. Jeho rozloha je asi 1,6 ha. Domov sv. Josefa, který sídlí v nedalekých zámeckých budovách park obnovil a vybudoval zde krásné místo k odpočinku. Jsou tu k vidění dendrologicky významné dřeviny a stavby malé zahradní architektury. Mě nejvíc zaujala zóna oddychu, ale to poznáte na následujících fotografiích

Zámecký park v Žirči 14.6.2014























A to je vše. Většina z vás už určitě ví, že u rostlin poznám maximálně jakou mají barvu, ale tady jsem si nemohl pomoci a musel jsem ty květy cvaknout.

Příště vám představím kostel sv. Anny v Žirči

18 komentářů:

  1. Ach... Patriku to je nádhera. Ten altán a růžové loubí....posedět ve stínu růží, to musí být až vońavý zážitek. Krásně jsi vše nafotil.

    OdpovědětVymazat
  2. To loubí hodně odkazuje na styl anglických zahrad. To bych tady doma tedy taky brala . Park (alespoň to co jsi z něj teď uveřejnil) je moc hezky upravený.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Máš úúúúplnou pravdu,byla to paráda. A to taková,že chytla i mě, který si jinak na květenu moc nepotrpí. Jsem rád,že se ti moje fotky líbí,protože ve skutečnosti to bylo mnohem hezčí   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Park je nádherný a u každého stromu je i cedulka s popisem

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásný park, Patriku, zase úplně jiný než ty, co jsem doposud viděla.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Žireč ... zapomněla jsem na ˇ!

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tyhle cedulky mi třeba ohromně chyběly a dost mne i překvapilo že nejsou a to v Průhonicích v parku. Tam by to člověk očekával automaticky když je to takové velké arboretum. A vidíš, nejsou. To už v dobříšském parku a ten je o hodně menší, jsou.....

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásný park! Ten tunel z růží bych taky chtěla mít, taková nádhera!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný park! Je pěkně upravený, taková oáza klidu. A ty růže! To jsem se pokochala jejich krásou.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Normálně kytičky nefotím,ale tahle krása mě dostala aprostě jsem to musel zkusit zachytit.Jsem rád,že se Ti to líbí   

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Je to výborná věc,hlavně pro lidi jako já.Alespoň jsem věděl,na co koukám

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Krásně se tam odpočívalo.Všude vůně a krásná podívaná

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Tady to prostě nešlo nefotit   

    OdpovědětVymazat
  14. K parku patří ještě "domeček", kde mají samostatné byty někteří pacienti s ROS se svými partnery. Jeho součástí je oranžérie a bylinková zahrada.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: To jsem nefotil,ale původně jsem nechtěl ani fotit ten park.To až ty růže .....

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Já i když něco málo znám ty cedulky beru, protože člověk jaksi lety zapomíná nebo to motá

    OdpovědětVymazat
  17. To je nádhera, takové věci foť klidně častěji.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Až příště narazím na podobnou krásu tak se pokusím

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji