20. srpna 2014

Večer 15.8.2014 nad Slavkovem u Brna

Dnes vám chci ukázat, co jsem nafotil během patnácti minut jednoho večera



Ten den jsem nechtěl vůbec fotit, ale navečer se v dálce ozvalo burácení a já se opět hnal zkusit nafotit blesky. Jako většinou se nezadařilo, ale nebe se mi odměnilo úplně jinou podívanou

Večer 15.8.2014 nad Slavkovem u Brna


























A to je z tohoto večera vše, co jsem stihl nafotit. Původně jsem měl v plánu fotit na jiném místě, ale bylo tam tolik lidí, že jsem musel improvizovat.
Snímky vypadají v originále samozřejmě lépe, ale lepší náhled je i v galerii, kterou najdete ZDE


P.S. Tímto článkem se na nějaký čas odmlčím, protože se chystáme na dovolenou a nemám ještě namyšlené co podnikneme.
Chtěl jsem ještě předtím uvolnit archiv pořízených fotografií, ale fotím víc, než stačím zpracovávat

MĚJTE SE VŠICHNI FAJN A V ZÁŘÍ NA VIDĚNOU !

23 komentářů:

  1. Ten den má moje dcera narozky ....parádní divadýlko a to červené nasvícení polí je perfektní....krásnou dovču!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Byla to záležitost deseti minut,ale krásná podívaná.Příroda umí nádherně čarovat   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To máš pravdu,není to nic mos. Jeden tip který si ale ještě ověř bych měla. Někde u Dobrušky stavá velkej fanda Tolkiena a pána prstenů repliku Hobitína z filmů. Jak jsem slyšela v rádiu je to prý normálně přístupné. Problém je v tom že nevím jak se ta ves jmenuje, ale ty jseš šikula a asi budeš schopnej si to najít.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Díky za tip,už to jdu hledat   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Je to v Šedivinách a možná to bude příští týden slavnostně otevřeno   

    OdpovědětVymazat
  6. Hotový koncert barev. Co umí sluníčko vykouzlit to zůstává rozum stát. První čtyři fotky by byly na námět pro malíře.

    OdpovědětVymazat
  7. Patriku, krásné fotky se sluncem, krásná hra barev. Moc se mi líbí fotky se stromem.   

    OdpovědětVymazat
  8. První čtyři snímky mají úžasné světlo, Patriku, to tedy zírám. Západ slunce je ohnivý, nádherná podívaná. Moc podařené fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ten strom je u kaple sv.Urbana nad Slavkovem,kde jsem chtěl původně fotit.Byla tam ale parta omladiny a tři auta,proto jsem musel jinam   

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To je to dobré světlo,na které pořád někde čekám a ono nepřichází ! A pak se objeví tam,kde na něj nečekám a zase to nestíhám ! Je to krásně na tom světě

    OdpovědětVymazat
  11. Tak s tímto už bych šel do nějaké soutěže.

    OdpovědětVymazat
  12. Patriku, moc hezké, plno dramat v barvách, ale stejně se mi nejvíc líbí ty první snímky. Mají perfektní světlo, poslední paprsky ještě šmátrají po krajině. Nádhera. Přeji příjemnou dovolenou. Já také fotím víc než stačím zpracovávat. Snad při dlouhých zimních večerech hodně doženu.

    OdpovědětVymazat
  13. skvělé! tohle ani není impresionismus,

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Jasně, Patriku, už se těším!

    OdpovědětVymazat
  15. Přidávám se k těm, kterým se nejvíc líbí ty první fotky. Nebe ještě není červené, ale slunce si muselo najít mezi mraky škvíru, kterou tak zvláštně pěkně osvítilo krajinu. Něco takového jsem snad na snímku ještě neviděla, je to úžasné.

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Neměl bych šanci,ale díky   

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Byla to jen chvíle a navíc se mi to nepovedlo zachytit tak,jak jsem si představoval Ale příště už budu chytřejší   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji