19. srpna 2014

Výhledy na Zvičině 14.6.2014

Během mého výletu na kopec Zvičina jsem nafotil i řadu záběrů do krajiny a o některé se chci s vámi teď podělit


To odpoledne sice nesvítilo slunce, ale i tak se bylo na co koukat.
Většinu snímků jsem fotil panoramaticky, což v článku moc nevynikne, ale snad se vám to bude líbit i tak

Zvičina - výhledy 14.6.2014










A to je z dnešního výběru vše.
Všechny moje snímky z vyhlídek a rozhledny na Zvičině najdete ZDE

15 komentářů:

  1. Krásné snímečky. Dohlédl jsi téměř až k nám.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, pěkné, patriku a je z tebe i krajinář.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kopečky, jen co je pravda....a hlavně co jich je. Máš fajn že panorama máš pěkně velké. Já měla takové úzké nudle i když jsem se to snažila pozvětšit. To nešlo. Ale teď mi to docela na foťáku ta funkce chybí. A program kde to poskládat nemám....

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Všechno je o technice   

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné výhledy, Patriku, nádherné mraky i krajina. Snímky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. [10]: No jo, pokaždé to nevyjde. Já už nefotila západ slunce, ani nepamatuju!

    OdpovědětVymazat
  7. Na Zvičině jsem letos také byl a pamatuji si, že odtud byla vidět i Sněžka, což mě hodně překvapilo.

    OdpovědětVymazat
  8. [12]: Za dobrého počasí je ze Zvičiny moc pěkný výhled na Krkonoše.Bohužel jsem v posledních letech na takové podmínky neměl štěstí , ale z dřívějška si to pamatuji moc dobře

    OdpovědětVymazat
  9. To je úplná nádhera. Já mám teda pěkný výhled z okna i doma, ale tohle je skvost. Pořídím si domu aspoň do oken něco pěkného, např. záclony http://www.kstyl.cz/

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji