8. ledna 2015

Kostel sv. Matouše v Jedlové 28.8.2014

Dnes vám chci ukázat, co jsem u tohoto kostela pořídil za snímky


Tomuto kostelu už jsem věnoval jeden článek, který najdete ZDE . Je v něm i zmínka o historii tohoto místa, tak dnes ukáži jen pořízené fotografie

Kostel sv. Matouše v Jedlové 28.8.2014


















A uvnitř je taky hodně ke koukání. Zvláště světlo tu vytváří zajímavou atmosféru, kterou jsem se pokoušel zachytit














A to je z dnešního výběru a zároveň z tohoto dne vše.
Od tohoto kostela už jsem šel jen do kempu. V nohách jsem měl téměř třicet kilometrů, ale zážitků tolik, že z nich čerpám energii ještě teď.

Všechny moje snímky pořízené na tomto místě najdete ZDE .

9 komentářů:

  1. To je nádherná ruina, Patriku! Věž má novou i střechy, ale jinak je na spadnutí.

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře že se opravuje protože je úžasně malebný. I když tak věž vypadá jako by tam byla přenesená z nějakého zámku . Interiér evokuje v tomhle stavu prvotní tajné křesťanské modlitebny ve starém Římě.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanka to napsala přesně - je to nádherná ruina. Taky se mi líbí tyto oprýskané a stářím sešlé objekty, je na nich vidět, že už toho hodně pamatují a dýchá z nich historie. Jen se nesmí to dýchání historie nechat dlouho bez povšimnutí, aby nakonec celá budova nespadla. Ale u tohoto kostela to snad nehrozí, je vidět, že ho má někdo v zorném poli a snaží se o jeho záchranu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdokumentoval jsi kostel parádně. Nejvíc se mi líbí fotka myslím 7. od začátku velkých. Záběr na dveře a okno.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Kostel se pomalu opravuje a při návštěvě v roce 2013 jsem uvnitř zachytil i dělníky.Tentokrát tam nikdo nebyl a mohl jsem si vychutnat tu atmosféru naplno.Nevím,jestli tam zůstane i po dokončení oprav

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Jsem zvědavý,jak bude interiér kostela vypadat po dokončení oprav.Nějak si to neumím představit   

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Třicet let opuštěnosti tomuto kostelu opravdu neprospělo,ale i přes tuto zchátralost má své kouzlo.A navíc se postupně opravuje,takže zůstane i dalším generacím,což je dobře

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: V roce 2013 se tyto dveře používali jako vstupní.Hlavní vstup se zrovna opravoval

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Taky jsem byla chodivec, Patriku, teď už jsem spíš funící plazivec.   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji