2. prosince 2014

Kříž z roku 1812 v Deštné v Orlických horách 24.8.2014

Při procházce po Deštné jsem narazil na krásný kříž, kterému chci věnovat dnešní článek


Tento kříž uvidíte, vydáte-li se od kostela sv. Maří Magdalény po turistické značce směrem na Dříš, tak asi po 250 metrech v parčíku u Deštenského potoka. Bohužel jsem o něm nikde na internetu nenašel žádnou informaci a tak vám můžu představit jen fotografie, které jsem tam tenkrát pořídil

Kříž z roku 1812 v Deštné v Orlických horách 24.8.2014



























A to je od tohoto kříže vše, co jsem vyfotil. Doufám, že se vám toto dílo líbilo tak jako mě.

Příště vám ukáži další drobné památky, které jsem při svých procházkách po Deštné nafotil

7 komentářů:

  1. Má spousty zajímavých detailů

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo jo,a to jsem ještě nenafotil všechny   

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásné, jak je tam všechno udržované, trávník posekaný, žádný podpis vandala, lidé v podhůří asi mají ke svému kraji úplně jiný vztah než obyvatelé měst.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Něco na tom bude.A navíc,Deštné žije z turistického ruchu a to by byly blázni,kdyby se o svoje prostředí nestarali   

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle nádherný kříž si samostatný článek rozhodně zaslouží, Patriku. Řekla bych, že je to unikát, aspoň já jsem nic podobného nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Mě ten kříž tak zaujal,že jsem ani nevnímal,co fotím! Až doma při zpracovávání snímků jsem si uvědomil,že tolik fotek do běžného článku nemůžu dát.Proto ten samostatný článek.Jen mě mrzí,že jsem nikde nesehnal nějaké informace Ale třeba se časem najde někdo,kdo věci o historii toho díla zná a podělí se o ně s námi   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Abych pravdu řekla, informace pro mě nejsou až tak důležité, protože se mi okamžitě vykouří z hlavy.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji