4. prosince 2014

Večer 24.8.2014 na Šerlichu

Dnes vám ukáži, co jsem vyfotil večer 24.8.2014 na Šerlichu v blízkosti Masarykovy chaty


Ten den jsem tam byl už podruhé. Ráno byla všude mlha a fotit se moc nedalo, ale večer bylo počasí úplně jiné, a tak jsem se pokusil zachytit tu podvečerní atmosféru. A jestli se mi to povedlo? To uvidíte na následujících snímcích

Večer 24.8.2014 na Šerlichu





























A to je asi tak vše, co jsem vám chtěl dnes ukázat.

Všechny moje snímky z tohoto večera najdete uložené ZDE

7 komentářů:

  1. Parádní zapadání na horách.....vždycky mne tam fascinuje to moře stromů na polský straně. Taková ohromná zelená poduška....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Máš pravdu,je to krásný pohled ! A nejlepší je,že se dá zajet autem asi jen pět minut pěší chůze od vrcholu   

    OdpovědětVymazat
  3. Památky mám ráda, ale přece jenom je pro mě přitažlivější krajina, zvlášť horská.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Už mě to čekání na sluníčko taky unavuje.Ještě že máme alespoň ty fotky   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já,co by klasický dolnozemec si každou návštěvu hor užívám.A ráno či večer je to teprve krása

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Jsem na tom stejně, spíš jsem tedy byla, protože do hor už se nejspíš dostanu těžko.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji