6. prosince 2014

ZOO Dvůr Králové nad Labem 25.8.2014

Dnes se podíváme na zvířátka



Ten den bylo krásné počasí, ale na focení bylo slunce příliš ostré. Ne vše se mi povedlo nafotit tak, jak jsem si původně myslel, ale snad se vám moje snímky přesto budou líbit

ZOO Dvůr Králové nad Labem 25.8.2014






























A to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám tento výběr líbil
Pokud by někdo chtěl vidět všechny mé uložené snímky zvířat ze Zoo Dvůr Králové, tak stačí kliknout ZDE .

10 komentářů:

  1. V ZOO už jsem nebyla 100 let, takže jsem tvé fotky uvítala. Zaujala mě ta kačenka, dívám se na ní a nechápu ten její posed s nožkami vyvrácenými nahoru.    Taky se mi líbí ušatý fenek a žirafy a vlastně úplně všechno.

    OdpovědětVymazat
  2. Kachna či co to je s těma vyvrácenejma nohama je tedy fakt něco . detail žirafí hlavy je hodně povedený a nejlíp to vyřešil ten první tygr. Prostě si hodil šlofíka a vlezte mi všichni na záda!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To jsem rád,že se Ti moje snímky líbí

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ten den bylo vedro a strašné dusno,takže skoro všechny šelmy si dávali šlofíka.Na focení nic moc,ale na pohled paráda   

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Díky,jsem rád že se Ti líbí

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mě zaujala pozice kačeny.

    OdpovědětVymazat
  7. V ZOO se fotí dost špatně, Patriku. Zvířata se vždycky přesunou co nejdál od lidí, popřípadě zalezou do stínu nebo do nějaké boudy.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Díky moc a i Tobě přeji krásné adventní dny

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tady jsou dobré i noční prohlídky (kdysi jsem to absolvoval),to jsou zvířátka pěkně venku a čilá.Ale zase se to nedá fotit.Prostě si nevyberem   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji