11. března 2015

Hrušky a okolí odpoledne 8.3.2015

Dnes vám chci představit pár snímků, které jsem pořídil během malého výletu do sousední obce Hrušky


V neděli odpoledne jsem měl volno a tak jsem s dcerou vyrazil na malý výlet do sousední obce. Protože u nás bylo skoro jarně, vyrazily jsem letos poprvé na kolech. Samozřejmě jsem si sebou vzal foťák a pořídil i několik snímků, z nichž některé vám chci dnes ukázat
Začnu snímky míst, kam se chci už delší dobu podívat, ale ještě nenastala ta správná příležitost. Pěšky je to daleko a autem se tam nedá, ale na kole by to snad mohlo vyjít. No, třeba se k tomu jednou odhodlám.

Krajina mezi Vážany nad Litavou a obcí Hrušky 8.3.2015




Na následujícím snímku je další krajina, kam se už nějakou dobu chystám. Snad to někdy vyjde a třeba tam najdu i nějaké hezké zákoutí.

Krajina mezi obcemi Křenovice a Zbýšov 8.3.2015


V obci Hrušky jsem pořídil několik snímků místních památek, ale ty představím v článku, který udělám až po nafocení všech objektů.
Dnes vám chci ukázat, jak to vypadalo uprostřed obce chvíli před západem slunce. A jsou to snímky s vodní hladinou, protože se tam nachází soustava malých rybníčků.

Rybníky v Hruškách odpoledne 8.3.2015











A to je z tohoto výletu vše.
Původně jsem tyto snímky ani nechtěl zveřejňovat, ale v archivu mám jen loňské snímky brněnských památek a říkám si, že všeho moc škodí. A taky doufám, že se vám alespoň nějaký snímek líbil


23 komentářů:

  1. Proč jsi tyhle snímky nechtěl zveřejnit, Patriku?!

    OdpovědětVymazat
  2. Rosteš hochu, rosteš! Máš skvělý vidění a cit pro záběr. Jsou to krásné krajinovky ale ty kočičky v tom nádherném podvečerním sluníčku jsou naprosto skvělý!

    OdpovědětVymazat
  3. A zase název obce, který jsem nikdy neslyšela, Hruška je opravdu zvláštní. Udělal sis sice výlet docela maličký, ale nasbíral jsi moc hezké snímky, pobyl na čerstvém vzdoušku a jistě si užil báječné nedělní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejprve jsem si myslela, že jsi fotil nějaký sad. Ty jsi zatím nafotil krásnou krajinu u jedné obce.

    OdpovědětVymazat
  5. Dostaly mě ty podvečerní snímečky. To je nááádherná barva!   Souhlasím s Hankou, byla by věčná škoda ty snímečky neukázat. Jsou fakt skvělé!

    OdpovědětVymazat
  6. Večerní voda je prostě bezkonkurenční a krajina je úchvatná. Zvkáštně působí i ten podjezd.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se libily všechny, ale nejvíc čtvrtá a šestá.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Myslíš,že mám na sluníčko štěstí? Letos jsem se s ním při focení potkal jen čtyřikrát.No,vlastně jsem letos byl fotit jen čtyřikrát Nějak teď nic nestíhám

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Obec se jmenuje Hrušky a úplně netradiční název to není.Kromě těchto v okr. Vyškov vím ještě o dalších v okr.Břeclav   

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Na sady je ještě brzo,ale řekl bych,že za chvilku budou kvést madloně,tak třeba potom budu mít nějaké záběry ze sadů    Zatím zkouším fotit předjarní krajinky

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Pořídil jsem mnohem víc záběrů,ale kvůli špatnému nastavení vyšly jen tyto fotky Příště si dám větší pozor

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: To mě moc těší A děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Tak vidíš, Patriku, byl jsi fotit čtyřikrát a čtyřikrát ti svítilo sluníčko!   

    OdpovědětVymazat
  14. [9]:Pchá, jseš už lepší. Je fakt že máš víc příležitostí vyrážet do okolí.A učit se....

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Letos u nás bylo slunečných dní strašně málo a volných chvil na focení mám ještě méně. Musím být rád,že se alespoň občas zadaří   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Příležitostí letos nějak moc ubylo

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Jsem na tom podobně, nic si z toho nedělej.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera. Ty rybníkovky jsou překrásné...:). Moc pěkné světlo.. A kočičkový detail nemá chybu :).

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Občas se zadaří   Díky

    OdpovědětVymazat
  20. Snímky jsou naprosto úžasné, třetí fotka je mistrovská, západy slunce krásné.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji