22. března 2015

V kraji mandloní 18. a 20.3.2015

Dnes vám chci ukázat několik snímků krajiny u Hustopečí na Břeclavsku


Jak jsem psal v minulých článcích, během minulého týdne jsem několikrát navštívil mandloňové sady u Hustopečí. Kromě samotných mandloní se mě moc líbila i okolní krajina a tak jsem se ji pokusil nafotit, ale počasí mě moc nepřálo. Sice bylo slunečno, ale zároveň byl silný opar, který znemožňoval pořízení snímků tak jak jsem chtěl. A například směrem na Hustopeče či Pálavu se fotit nedalo vůbec. Přesto všechno jsem zkoušel pořídit snímky krajiny a výběr těch snad nejlepších vám teď představím.
A začnu pohledy z rozhledny na Starém vrchu pořízené 18.3.2015

V kraji mandloní 18.3.2015















A protože se mě tam moc líbilo, tak ještě přidávám fotky z 20.3.2015










A to je z dnešního výběru vše. Doufám, že se vám tyto pohledy líbily.

Tímto se pro letošní rok s mandloněmi loučím. Od příštího týdne pracuji zase v Brně a už bych to v týdnu po práci do Hustopečí nestíhal a o víkendech pracuji na našem domečku.

V dalších článcích budou zase krajinky, a to ty, které jsem nafotil během tohoto týdne. Musím to zveřejnit dřív než bude vše zelené, protože to jsou snímky zatím ještě předjarní. No, uvidíte sami a doufám, že vás to nebude nudit.

21 komentářů:

  1. Úžasně zvlněná krajina, jedna vlna za druhou jak zkamenělé moře.....

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, pro tuhle zvlněnou krajinu mám slabost. V létě jsem mezi těmi kopečky zabloudila na kole. Rozhodla jsem se, že jednou nepojedu z Hustopečí do Pavlova po silnici, ale přes kopečky po cyklostezce... Ale i to bloudění stálo za to! Krásné výhledy, sluníčko...

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, tak musím konstatovat, že když jsem se v minulém článku dívala na motýla a květy mandloní proti azurové obloze, nabyla jsem dojmu, že je na Moravě jaro, jaké u nás bývá v květnu. Ovšem celkové záběry mě uklidnily, ani na Moravě se zelené jaro zatím nekoná. Ale stejně jsi Patriku, pořídil fantastické fotky, ten kraj je fotogenický za všech okolností.

    OdpovědětVymazat
  4. To byla nádherná procházka, která je zase daleko ode mne. Ten kraj je čarovný. A vidím, že kolem mandloňového sadu vede i NS a je to volně přístupné.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Moc se mi tam líbilo,ale škoda toho počasí. Chtělo to lepší podmínky

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Já prošel zatím jen část,ale rozhodně se tam někdy vydám na celý den, protože ty výhledy jsou vážně úžasné   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: On to ve skutečnosti není jeden sad,ale řada menších, které spojuje Mandloňová NS. Některé sady jsou v soukromých rukách a viděl jsem cedulky s nápisem soukromý majetek - vstup zakázán (popřípadě Tady je Krakonošovo).Ale celým krajem vedou navíc i dvě turistické cesty, takže se to dá docela pěkně projít   

    OdpovědětVymazat
  8. Je mi i sympatický název cesty. Samozřejmě je charakteristický, ale moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:No jo, ne vždycky to vyjde tak jak si přejeme.

    OdpovědětVymazat
  10. to je paráda! jižní Morava je fakt úžasná

    OdpovědětVymazat
  11. Při oparu se špatně fotí, ale tyhle všechny snímky jsou čarovné. Já se nemůžu dostat k tomu, se fotˇáku víc věnovat, nemám na to čas.   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To už bohužel nebudu,protože pracuji o dalších čtyřicet kilometrů dál a navíc od zítřka už zase dělám od nevidím do nevidím.Měl jsem trochu volnější odpoledne jen minulý týden

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Teď jsem to psal Drakovi.Dělám od rána do večera a o víkendech opravuji náš barák,takže letos toho volna moc mít nebudu.Minulý týden a vlastně do dneška byl v práci nějaký problém,takže jsem měl volná odpoledne,ale to skončilo a teď mě čeká místo foťáku robota

    OdpovědětVymazat
  14. )) já mám vždycky chuť švihnout s foťákem, když vidím ty tvoje krajiny..:)). Takovou krajinu já tady prostě nemám a vůbec si nejsem jistá, jestli bych jí dokázala takhle špičkově zachytit. A myslím, že ne. Holt si na tu krásnou Moravěnku musím někdy naplánovat dovolenou :). Fakt paráda - nádherné pokoukání! :)

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Každá krajina má svoje kouzlo a chce se to jen pořádně koukat

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto tři články o mandloních jsou pro mě objevné. Vůbec jsem totiž netušil, že mandloně jsou tak velké stromy. Navíc jsem si myslel, že u nás ani nerostou.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Poprvé jsem se tomuto místu věnoval loni v článku, který najdeš zde: http://frypat.blog.cz/1403/mandlonovy-sad-u-hustopeci  

    OdpovědětVymazat
  18. Fantastické záběry, Patriku!

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Krajiny neutečou, Patriku. Oprava domku je přednější.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji