29. března 2015

Krajina u Stavěšic 16.3.2015

Dnes vám chci představit sérii snímků jednoho zákoutí v krajině nedaleko Stavěšic u Kyjova


Předjarní krajina většinou moc barev neukazuje. Pokud ovšem nastanou dobré světelné podmínky, tak je možné vidět i obyčejné věci úplně jinak. A přesně to se mi poštěstilo 16.3.2015, kdy byla velice proměnlivá oblačnost, ale občas přeci jen sluníčko krásně nasvítilo krajinu.
Moc se mi líbilo jedno pole nedaleko obce Stavěšice (asi 7km západně od Kyjova) a tak jsem se ho pokusil svým způsobem zachytit.

Krajina u Stavěšic 16.3.2015












A to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám moje záběry líbily

22 komentářů:

  1. To je tedy .... no hodně zvláštní efekt! Část jak namalované část jak fotka. A to nemluvím  té zvláštní barevnosti Ty tmavší místa měly na svědomí mraky nebo to pole tak bylo zbarvené? A to vlnění.... asi bych tam dokzala chodit hodně často a fotit proměny během roku. Opravdu nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá jako duny na poušti. Moc povedené fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To pole je takhle žíhané a sluníčko to jen zvýraznilo.Původně jsem to chtěl nazvat padesát odstínů hnědi   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Nebo hliněné tsunami   

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto neuvěřitelná krajina. Nádherný koberec.

    OdpovědětVymazat
  6. No to je teda podívaná. A zvlnění je dloooouhatánské, než traktorista přejel z jednoho konce na druhý, tak mu hrozila mořská nemoc.    Barvy jsou krásně teplé a dokonce si myslím, že až se pole zazelená, tak už to nebude ono.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně tyhle připravená pole na osetí připomínají krásné vlnité vlasy země.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Zatím jsem objevil jen malou část,ale mám v plánu to tam projít celé.Časem   

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Až se to tam zazelená,tak to bude zase úplně jiný pohled a fotky budou zase o něčem jiném.Už se na to těším   

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Není to jenom o trpělivosti,ale taky o štěstí na podmínky.A to jsem tentokrát měl    Snad se zadaří i příště

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásné fotky nádherného vlnitého pole Ta krásná medová barva

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné záběry, na těch prvních pole vypadá jako plásty karamelu.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Poprvé jsem to pole viděl za deště a už tenkrát jsem věděl,že to chci vyfotit.Jen jsem čekal na dobré podmínky aby to vyniklo   

    OdpovědětVymazat
  14. Zvlněná pole trochu připomínají poušť.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Tento kout naší země se mi moc líbí a tak se tam určitě ještě několikrát podívám.Zatím jen zkouším,co s touto krajinou dokáže sluníčko,ale už se těším až tam budou i barvy z rostlin   

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: To já se taky těším.

    OdpovědětVymazat
  17. Hra světel je úžasná. Pomalu stejný terén a tolik různých podob. Mohla bych si půjčit fotku č. 6 a 7? Pro podzimní tapetu? Samozřejmě jen pro moji potřebu a vždycky podepsanou

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: To zvlnění v této krajině vypadá pokaždé jinak.Viděl jsem fotky stejného místa pořizované v průběhu celého dne a pokaždé to bylo úplně jiné!

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Děkuji. Pomalu už budu mít malou fotogalerii vás fotících blogerů. Je to kvalita a ochota vás všech mi fotky darovat. Postupně je dám na blog, je v nich vyvážené všechno mistrnou rukou. Ještě jednou dík a přeju slunečné jarní dny

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji