18. dubna 2015

Krajina u kapličky na Hradišťku 3.4.2015

Dnes vám chci ukázat snímky krajiny, které jsem nafotil u kapličky Na Hradišťku, nedaleko Velkých Bílovic


A je to výběr ze záběrů, které jsem pořídil toho studeného a větrného dne, který ovšem nabízel krásnou viditelnost a světelné hrátky.

Krajina u kapličky na Hradišťku 3.4.2015






























A to je z dnešního výběru vše. Doufám, že se vám to líbilo.
Každopádně všechny snímky, které jsem ten den na tomto místě pořídil, najdete v galerii, která se nachází ZDE .

24 komentářů:

  1. Paráda, paráda, paráda!!!! Víc nemám co dodat

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš vůbec zač. Máš můj obdiv a tichou závist!

    OdpovědětVymazat
  3. Je ta naše malá zemička krásná, nevyměnila bych ji za žádnou jinou.

    OdpovědětVymazat
  4. Kaplička stojí na pěkném krpálu.    Ale odměnou je nádherný pohled do krajiny. Líbí se mi křivky na vinohradech a střídání s polemi a loukami.

    OdpovědětVymazat
  5. Už mi přijdde trošku klišé, pořád psát, jak se mi to líbí, ale nedá se nic jiného dělat. Pěkné, moc moc

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou neskutečně krásné. Pruhy vinic a polí jsou jak podle pravítka a různorodými barvami zase působí jako jako rozvinuté koberce v hypermarketu s bohatým výběrem.

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, vždyť ty fotky  jsou jako návrhy na proužkované látky. Různé, zajímavé, krásné. Koukám, co zvláštních vzorků jsi vyfotil

    OdpovědětVymazat
  8. Patriku, snímky jsou moc pěkné. Když si je prohlížím a vidím kolik půdy je zde obdělané, říkám si, kdo první přišel s motyčkou, kopl do země a řekl: "Zde je dobré místo pro vinohrad. Vínu se tu  bude dařit a naše soudky budou plné lahodné nápoje."   

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Tak to jsem na tom úplně stejně! Vůbec mě neláká zkoumat jak to vypadá v zahraničí,protože u nás je tolik krásných míst které jsem ještě neviděl   

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Na krpál se dá dojet autem,takže to není těžký výstup Ten pohled rozhodně stojí za návštěvu   

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Zajímavé přirovnání Díky moc

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: A každým dnem se vzory mění Díky moc

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: A všude je krásně   

    OdpovědětVymazat
  14. Co k tomuhle říct..:). Paráda! Úchvatné fotografie - prostě umíš :).

    OdpovědětVymazat
  15. [21]: Samozřejmě musím říct,že největší zásluhu na těchto snímcích má krásné počasí! Bez něj by fotky vypadaly úplně jinak   

    OdpovědětVymazat
  16. [23]: Jde ti to skvěle, Patriku, učitele už nepotřebuješ.   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji