13. dubna 2015

Svatý kopeček 3.4.2015 - pohledy na Mikulov

Dnes vám chci ukázat, jak jsem zachytil město Mikulov ze Svatého kopečku


Ten den byla parádní viditelnost a proto jsem kromě Křížové cesty (kterou už jsem vám představoval v článku, který najdete ZDE ) nafotil i nějaké výhledy do kraje. Dnes vám ukáži pohledy na město Mikulov.
Z fotek to není poznat, ale foukal hodně silný vítr, který znemožňoval použití stativu, takže jsem musel fotit z ruky, což na můj styl focení krajiny není úplně ideální. Hodně záběrů se nezdařilo, ale dost snímků nakonec dopadlo docela podle mých představ. Snad se to bude líbit i vám.

Svatý kopeček 3.4.2015 - pohledy na Mikulov























A to je z pohledů na Mikulov vše. Je odtud vidět téměř celé město.
Příště vám ještě ukáži nějaké záběry do krajiny, které se nabízejí ze Svatého kopečku

18 komentářů:

  1. patriku, tak to je nádhera. Skoro si říkám, že jsme neměli chodit na prohlídku Dietrichsteinské hrobky a měli jsme si raději zajít pro tyhle nádherné pohledy. I okolí Mikulova je krása. Moc děkuji za prohlídku a zavzpomínání.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné výhledy, moc ..... už se těším na další

    OdpovědětVymazat
  3. Viditelnost byla fakt vynikající, Mikulov jsi měl v nadhledu, jak na dlani a s přiblížením si můžeme město a jeho budovy prohlédnout, jak kdyby jsme stáli  pár metrů od nich.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: ne "v" nadhledu, ale "z" nadhledu...

    OdpovědětVymazat
  5. Dávámm 1*** pro všechny fotky! :) Nádhera..:). Už je to dávno, co jsem byla v okolí Mikulova a na tvých fotkách to vypadá úžasně :). A pro mě je to velmi příjemné připomenutí - díky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: No vidíš a já si zatím nenašel čas,abych si prošel památky Mikulova.A to jsem tam rok sloužil na vojně! Ale tenkrát jsem měl jiné zájmy   

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Mikulov je hodně fotogenické město a dá se nafotit z hodně míst.Jednou bych tam chtěl být od úsvitu do noci,ale to zatím nepřipadá v úvahu

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Se zoomem si hraji v poslední době hodně a to potom vznikají podobné netradiční pohledy

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Tak to jsem rád a moc děkuji za pochvalu   

    OdpovědětVymazat
  10. Mikulov je kopečkem krásně chráněný a otevřený k Rakousím? Zrovna čtu Přemyslovskou epopej, tak jsem si představila, jak Ota Konrád ze Znojma přijíždí na návštěvu. Krásně jsi to nafotil Patriku.

    OdpovědětVymazat
  11. To je úžasný výhled, Patriku!

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Mikulov leží na jednom z konců Pavlovských vrchů,takže z jedné strany má kopce a z druhé roviny. Celé město vlastně stojí v kopci,takže třeba cesta z vlakového nádraží do centra je pořád do vrchu. Hranice s Rakouskem je necelé dva kilometry od města   

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Další cenná informace! Díky, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné panoramatické záběry. Schválně jsem se díval na své fotky z tohoto místa, ale taková šířka se mně do záběru nevešla. Máš tam také nádherné světlo, stíny a mraky.

    OdpovědětVymazat
  15. Mikulov je naprosto nádherný :) Velmi rádi sem jezdíme. Naštěstí díky tomu, že máme reklamní agenturu, tak se dostaneme do Mikulova velmi často. Doporučuji všem :) http://chaseart.cz/

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji