14. dubna 2015

Svatý kopeček v Mikulově 3.4.2015 - pohledy do kraje

Dnes vám chci představit poslední sérii snímků z dubnové návštěvy Svatého kopečku v Mikulově


A tentokrát to budou pohledy do kraje, které byly ten den k vidění.
Sluníčko spolu s mraky vytvořilo parádní podmínky, které jsem se pokoušel zachytit. Byla to velká loterie a pořizováním záběrů kraje jsem strávil víc jak hodinu.
Nevím co k tomu ještě dodat a tak už raději ukáži jen pořízené záběry.

Svatý kopeček v Mikulově 3.4.2015 - pohledy do kraje




























A to je z dnešního výběru vše. Doufám, že se vám to líbilo.

Všechny moje obrázky krajiny pořízené na Svatém kopečku v Mikulově najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

22 komentářů:

  1. Díky za pěkný výlet před spaním. Je to již dlouho, co jsem v tom kraji krátce pobývala, spíš výlety a pod. Připomnělo se mi to krásnými fotografiemi.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné výhledy. Sluníčkem ozářená pole vypadají jak zasněžená. Nechci být nějak za šťouru, ale proč je ta rakouská krajina líp situovaná, nebo spíš zajímavěji osázená či jak to správně vyjádřit?

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo, člověk musí vylézt na kopec, aby mohl najít tak krásné výhledy. jen u nás mu to není vždycky platné, protože vidí jen kolečky se stromy. Výhled na ten zatopený lom je také super.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda fakt ten den byla úžasná viditelnost. Je krásně vidět až k obzoru  a připadám si jak na moři, kde je patrný zemský ohyb. Taky se mi líbí, jak ty mraky tvořily na zemi plochy světla a stínu.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné a netradiční výhledy. Vůbec bych neřekla, že Turold vypadá z výšky takhle drsně. Moc se mi líbily i výhledy na Mikulova. Ty mě vždycky potěšíš. Už se těším, až si zas vyjedu na Pálavu. A díky tobě mám i nové cíle k navštívení.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Díky moc a rádo se stalo   

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Vendy,to bude určitě tím,že na tu krajinu dopadalo to nejlepší světlo   

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Jo,jo,není kopec jako kopec

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Byl to jeden z mála letošních dnů,kdy tady nebyl opar nebo nízká oblačnost.A myslím,že to byl úplně první den,kdy jsem se dostal i k focení za takových podmínek

    OdpovědětVymazat
  10. Patriku, ty máš snad vrtulník    , či co, jako vždy krásné snímky. Už se to všude zelená a jaro je v plném proudu.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: No nevím prostě ta krajina je něčím úplně jiná

    OdpovědětVymazat
  12. No páni, to je nádhera, Patriku!   

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Pálava má svoje kouzlo v každou roční dobu! Samozřejmě největší návštěvnost je v létě a na podzim,ale já rád vzpomínám i na cestu z Dolních Věstonic do Mikulova,kterou jsem kdysi absolvoval 23.12. Všude byl sníh,(u Turoldu frézovali sníh ze silnice) a já se v tom jen tak procházel. To byla paráda!   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Pokud je dobré počasí tak bych si návštěvu Svatého kopečka určitě nenechal ujít,protože ty pohledy jsou fakt parádní

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Díky za informace, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  16. To je tedy překvapení, o lomu jsem nic nevěděl a ani ho nezahlédl. Ten si vyfotil velkým teleobjektivem?

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Ten lom je na úplně druhé straně Svatého kopečka než je město   

    OdpovědětVymazat
  18. Tenhle kraj si musím zamilovat každý... To je nádhera...A fotky špičkové - jako vždy..:). Krásné pokoukání - moc děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Já děkuji za pochvalu   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji