24. dubna 2015

Podvečer 6.4.2015 ve Slavkově u Brna

Dnes vám ukáži několik snímků, které jsem pořídil během Velikonočního podvečera ve Slavkově u Brna


Pomalu začínám mít prázdný foto archiv a tak se dostávám k sérii snímků, které jsem původně nechtěl zveřejňovat.
Ne, že by fotky byly až tak pokažené, ale nepovedly se tak, jak jsem si podle podmínek představoval. Ovšem s odstupem času už se mi tak špatné nezdají a tak jsem z nich udělal následující výběr. Jestli jsem udělal dobře to nechám na vašem posouzení

Podvečer ve Slavkově u Brna 6.4.2015


















A to je z tohoto podvečera ve Slavkově u Brna vše, Doufám, že se vám snímky líbily

18 komentářů:

  1. To jsou krásné náladové fotky, Patriku. Mají moc příjemnou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé ..... měla jsem dojem že se dívám na fotky od Hanky z nějakého jejího výletu k rybníkům. Stejný styl vidění. A stejně pěkné

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Patriku, vždyť ty fotky jsou nádherné. Začalo to jako obyčejný podvečer a čím víc jsem se blížila ke konci, tím hezčí se mi záběry zdály. U předposlední fotky už jsem neměla pochyb, že jsi udělal moc dobře, že snímky nezůstaly schované ve tvém archivu.

    OdpovědětVymazat
  4. Patriku, to jsem se pokochala. Zasnila jsem se. Takový podvečer se procházet kolem vodní hladiny je balzám na duši.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: On to byl (i přes občasné přeháňky) takový příjemný a pohodový večer a asi se to do mých snímků nějak vsáklo. Jsem rád,že se Ti to líbí

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Myslíš,že se jako opičím? No, je pravda, že se všichni navzájem ovlivňujeme ve své tvorbě, ale záměr to opravdu nebyl !   

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Tak to jsem opravdu velice rád a moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Byl to krásný večer a jsem rád, že se mi podařilo trošku z té atmosféry zachytit

    OdpovědětVymazat
  9. Podle mne jsou rybníky hezké všechny.\Pokud tedy nejsou nějak zanedbané. Dají se krásně fotit, ale musí to  člověk umět jako ty, Hanička, Drak, Jituška, jejda, je jich  určitě víc.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Bohužel těch nezanedbaných tady v okolí moc není   Ale velkou výhodou rybníků je to,že pokaždé vypadají jinak,a tak se sem asi zkusím podívat častěji   

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: To ne, tak to nemyslím, chraň bůh. Ale to vidění prostě je hodně podobné tomu Hančinému. Máš pravdu s tím ovlivňováním. Taky si kolikrát říkám když někde vidím nějakou fotku která mne zaujme proč jsem na to nepřišla. A zkouším to.....

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera.. MOC se mí líbí ta zatravněná - myslím, že je to sedmá fotka. Paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Důležité je, že sis výšlap pěkně užil, Patriku, fotky budou odjinud.   

    OdpovědětVymazat
  14. Takové mraky, to je kulisa! Super.

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Byl to pěkný večer a jsem rád,že se mi to podařilo aspoň trochu zachytit. Díky

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Mohlo to být i lepší, ale i horší   

    OdpovědětVymazat
  17. I když máš snímky datované 6.4., klidně by mohly být i z podzimu, příroda se ještě neprobudila a nerozkvetla. To jim dodává pošmournou atmosféru, která je však také působivá. Takové snímky často uveřejňuje Drak.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: To pošmourno je způsobené i tím,že deset minut před tím sněžilo   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji