23. dubna 2015

Krajina u Velkých Bílovic 3.4.2015

Dnes bych vám chtěl představit poslední sérii snímků krajiny, kterou jsem pořídil 3.4.2015. Jedná se o záběry v okolí obce Velké Bílovice (okr. Břeclav)


Zatímco minule jsem ukazoval záběry od kapličky na Hradišťku, tak dnes to budou pohledy, které se mi nabízely při cestě mezi vinohrady a různými políčky. Ale nejdřív ještě ukáži pár záběrů, co jsem zachytil při odjezdu od kapličky

Krajina u Velkých Bílovic 3.4.2015




A tady mám ukázku toho, jaká byla parádní viditelnost. Blízká strážní věž je vzdálená asi 2km, rozhledna na prvním obzoru (Maják na Přítlucké hoře) je vzdálená asi 9 km a silueta Sirotčího hrádku na druhém obzoru je vzdálená asi 19 km. Samozřejmě vzdušnou čarou


Na následujících snímcích je krajina směrem k Vrběticím a Čejkovicím













Samozřejmě nesmí chybět vinohrady









V dálce silueta Pavlovských vrchů a pod ní věž kostela v Zaječí


A na následujících obrázcích se posuneme do blízkosti rybníku Velký Bílovec, který se rozkládá u silnice směrem na Čejkovice













A to je z dnešního výběru vše. Doufám, že se vám tato prohlídka líbila.
Všechny moje snímky pořízené v okolí Velkých Bílovic můžete najít uložené v galerii, která se nachází ZDE .

12 komentářů:

  1. To jsou fantastické záběry, Patriku!

    OdpovědětVymazat
  2. Ááááááá, hryžu tady vzteky klávesnici že se do tak krásných míst nedostanu! Fotky jsou úžasné a tak se alespoň pokochám u tebe.....

    OdpovědětVymazat
  3. Ta krajina je prostě úžasná a žasnu i nad tím, jak je každou chvíli laděná do jiných barevných tónů. Chvíli jsou barvičky studené a za okamžik jsou tvé záběry zase laděné do teplých, skoro podzimních tónů. Asi to bude tím, jak se slunce pohybovalo za mraky a z jakého úhlu z nich zrovna svítilo.   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Hanko, děkuji Ti moc za milé komentáře i za slova chvály

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Děkuji mooooockrát,od Tebe to pokaždé potěší dvakrát

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Vystihla jsi to úplně přesně! Byly to hrátky sluníčka s mraky a já se jen snažil jejich výsledky zachytit   

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Mému příteli se fotky taky moc líbily, některé záběry má dokonce vyfocené z dřívějška.

    OdpovědětVymazat
  8. Uuuuááá! Já tady chci mít taky takovou překrásnou krajinu!! :)) Mám já si vůbec kupovat ten širokáč, když tady tyhle skvosty stejně nenajdu? ;) Patriku - úchvatné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Není to jen o technice,ale hlavně o podmínkách.Nedávno jsem fotil taky zajímavou krajinku,ale za tak špatného světla,že nevím jestli to budu zveřejňovat

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Klidně zveřejni, u tebe špatná fotka neexistuje :). Prostě bude autentická :).

    OdpovědětVymazat
  11. To je hra barev, třeba 8. snímek zespodu vypadá jako drahá látka.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji