18. ledna 2014

Brno - Mincmistrovské sklepení

Dnes vám chci ukázat pár záběrů z druhé části zpřístupněného brněnského podzemí


O tom, jestli mám fotky z tohoto místa zveřejňovat, jsem nebyl dlouho přesvědčený, ale když jsem to včera slíbil, tak je představím. S jejich kvalitou nejsem spokojený, ale na svoji obhajobu uvádím, že jsem je pořizoval opět bez stativu. Navíc se mě nepovedl žádný zveřejnitelný snímek z expozic, takže mám jen pár snímků z historického sklepení. Přesto doufám, že snímky poslouží jako malá ukázka toho, co je zde k vidění

Pár informací o tomto místě




Přístup ke sklepení



A pohledy na samotné Mincmistrovské sklepení












Zachované zbytky Královské kaple







A to je vše, víc použitelných záběrů se mi pořídit nepodařilo.
Jak už jsem psal, k vidění je v těchto prostorech daleko víc zajímavostí, ale ty se mě nepovedlo zvěčnit. Snad to vyjde někdy jindy


20 komentářů:

  1. Těším se na další reportáž.Fotky jsou dobré, s tím si nelam hlavu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi to představil! Kolektory jsou zajímavá věc. Když jsem ještě v Praze dělala na výměníkách, občas jsem si prošla kolektorama, když byly otevřený, celou trasu obchůzky pod zemí. Zvlášť to bylo fajn v zimě nebo když pršelo....dalo se tak obejít třeba i celý sídliště.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já nevím,ale mě ty kolektory nějak netáhnou.Když jsme byli kluci,tak jsme prolezly kdejaký kanál a stoku,ale teď mě to neláká.I když kdo ví,v takovém hnusném počasí, co tu zase máme,by to mohla být nádherná podívaná

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:No neměla jsem přiznávám moc dobrý pocit, zvlášť kdyby někde zamkly ten východ, ale zase tam bylo krásně teplo....

    OdpovědětVymazat
  5. To sklepení je velké s krásně klenutým stropem a zajímavými výklenky a nevím v jaké kvalitě byly fotky, které jsi nám neukázal, ale tyto jsou perfektní. Já většinou v takových místech nevím, zda fotit s bleskem, nebo bez. S bleskem jsou snímky ostřejší, ale zase ztrácí takovou tu teplou atmosféru uměle osvětleného místa.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Do perfektních mají hodně daleko,ale díky

    OdpovědětVymazat
  7. " V mincmistrovském  jsem ve sklepení !

    OdpovědětVymazat
  8. Jaký foťák sis pořídil? Jsem zvědavá, jaké z něj budeš mít fotky. Jsem také před nákupem nového foťáku, chci kompakt do kapsy, a stále se rozhoduji, který.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Je to Olympus SP-820, což je ultrazoom s jednoduchým ovládáním,ale rozhodně to není kapesní foťák.Je poměrně velký,ale dobře se drží a to potřebuji,protože mám docela klepavé ruce

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Už jsem se na něj dívala na internetu. Já bych chtěla spíš lehounký kompakt, který by se dal schovat do kapsy.

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Pro mě je zatím největším problémem zvyknout si na jiný úhel pohledu.Oproti starému foťáku má tento větší záběr,což je sice fajn na budovy,ale nesedí mě na celkové pohledy.Musím se naučit,co se ukáže na fotce

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Hehe, to je tedy dobré... No vlastně divné...

    OdpovědětVymazat
  13. Za daných podmínek jsi z ruky nafotil skvělé snímky, Patriku, některé z nich jsou opravdu podařené a ostré. Mně se líbí hned ten první záběr - schodiště s klenbou - tohle v podzemní taky vždycky fotím.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Tak to já se tam ještě určitě vypravím,ale tentokrát se stativem.Je mi líto těch peněz za vstupné a odnést si mázlé fotky   

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Do podzemí je stativ potřeba, to je fakt. Zajímalo by mě, kolik tam bylo návštěvníků, Patriku, jestli je vůbec možné se stativem manipulovat.

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: V Mincmistrovském sklepení jsem byl půl hodiny úplně sám a v kostnici nás bylo asi šest,takže na focení ideální podmínky

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Tak to je fajn, Patriku. V Kutné Hoře bylo tolik lidí, že bychom se tam se stativy snad ani nedostali!

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji