1. ledna 2014

Miletín - úvod

Dnes vás chci pozvat na prohlídku městečka Miletín


Ačkoli jsem se narodil v Brně, část mých kořenů sahá až do tohoto krásného městečka. Moje mamka zde vyrůstala a v okolí žije i část příbuzných. Při příležitosti srazu tehdejších spolužáků jsem mámu odvezl a udělal si takový malý jednodenní výlet do tohoto kraje. Cesta nebyla úplně plánovaná a tak jsem navštívil jen pár míst, na které jsem měl hezké vzpomínky.
Během dne jsem se zdržoval hlavně v Miletíně. Mohl jsem tak nafotit stejná místa v různou denní dobu, což se při mých výletech stává jen výjimečně. Protože počasí bylo toho 28.9.2013 proměnlivé, jsou pořízené snímky někdy značně rozlišné, což je vidět třeba na budově bývalé fary

Takto vypadala fara dopoledne


A takto odpoledne


Miletín je na památky bohatý, ale ne všude jsem se dostal.
Dnes vám chci ukázat místa, která vám v příštích příspěvcích podrobněji představím. Pomáhat mě bude popis ze skvělých stránek, které jsem objevil a jejich autor svolil s převzetím textů. Těšit se můžete na :

kostel Zvěstování Panny Marie


zvonice


rodný dům K.J.Erbena


náměstí


hřbitov


sochy, sloupy a památníky


bývalé lázně


a taky něco od zámku



To je pro dnešek vše. Berte to prosím jako pozvánku na další příspěvky, které pro vás chystám.

P.S : Jejich zveřejňování bude závislé na mém volném čase, kterého mám stále pomálu. Navíc nechci letos u blogu trávit takovou dobu jako na podzim, takže budou články ode mě méně časté.
Pevně doufám, že si na příspěvky počkáte a že se vám budou líbit. Budu se snažit pro to dělat maximum

12 komentářů:

  1. Mne nové příspěvky nikdy neminou, neb jsem přihlášená k odběru e-mailem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jediné co jsem z Miletína kdy poznala byl jeden můj kolega v práci na sídlišti . Takže se budu těšit moc na další věci z tohoto města

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně jsem se dostala i k Tobě. Maletín působí malebně. Náměstíčko mají takové útulné ještě nezmodernizované financemi EU. A počasí na prosinec jsi měl nádherné. Těším se na další fotky. Třeba i na rodný dům jiné důležité osoby.

    OdpovědětVymazat
  4. Stejně jako Babs, i já mám u tebe přihlášený odběr novinek, takže mě žádný tvůj článek neunikne. A nalákaná jsem až až, Miletín se mi jeví jako moc hezké městečko, plné krásných míst a zákoutí.

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda! Moc se těším na podrobnější povídání a snímečky. Miletín je od nás téměř za humny, ale ještě se mi nepodařilo umluvit rodinku k blžší prohlídce. A co modlitbičky? Ochutnal jsi?

    OdpovědětVymazat
  6. Na Miletín jsi mě nalákal pěkně. Náměstí se mi moc líbí, doufám, že budou podrobnější fotky. Zato fara je chudák celá otlučená. Škoda, že církev investuje jen do některých staveb a o některé se nestará.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Jak to tak vypadá,ten odběr se letos bude hodit

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Je to krásné městečko,však ještě uvidíš   

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: To nejsou fotky z prosince,ale ze září.Nějak nestíhám

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Doufám,že jsem to s tou pozvánkou nepřehnal

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Modlitbičky jsou tradice,kterou si nemůžu nechat ujít   

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Fara je v soukromých rukách.Bohužel se majitel pustil do rekonstrukce bez povolení a tak se většina přilehlých budov změnila v ruiny a hlavní budova zůstává v tomto stavu

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji