24. ledna 2014

Hodějice - kaple sv. Bartoloměje

Dnes vám chci ukázat tři tváře kaple sv. Bartoloměje v Hodějicích


A protože mám dnes perný den, hodně fotek a málo času, tak se nebudu zdržovat s popisem historie a nechám promlouvat jen moje fotky


Hodějice - kaple sv. Bartoloměje za soumraku 10.1.2014















Hodějice - kaple sv. Bartoloměje 10.1.2014











Hodějice - kaple sv. Bartoloměje v noci 10.1.2014






A to je pro dnešek vše.
Snad jen dodám, že snímky jsou pořízeny v rozmezí necelých dvou hodin.
Všechny fotografie tohoto objektu najdete uložené v galerii, která se nachází ZDE .

P.S:
Dnes, tzn. 7.4.2014 se tímto článkem zapojuji do soutěže u VendyW.


17 komentářů:

  1. Patriku, to je nádhera. Už dloho jsem neviděla kostel v tak příjemné modré barvě a v takovém krásném světle i nesvětle. Zatím jsem si nikdy nevšimla, že kostel takto svítí v noci i uvnitř. Fotky jsou parádní. Fotil jsi se stativem?

    OdpovědětVymazat
  2. Patriku, kaple sv. Bartoloměje je na tvých fotografiích ve všech podáních moc pěkná. Snad nejvíc se mi líbí hned tvůj druhý snímek, kdy je kaple z části zakrytá korunou stromu.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná práce se světlem, řekla bych že s novým aparátem se začínáš víc věnovat právě i tomu.....jsou moc pěkné. Taky jsem se chtěla optat jestli to je stativem neb z ruky.

    OdpovědětVymazat
  4. Páčia sa mi hlavne tie fotky, kde sa na kostole odrážajú lúče zapadajúceho slnka.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslela jsem, že u mě jednoznačně vyhrajou snímky v podvečerním slunci, ale ty noční jsou taky nádherné. Hned u toho prvního nočního, mi spadla čelist.

    OdpovědětVymazat
  6. Udržovaný a v nezvyklých barvách. Krásný kostel i tvé snímky.

    OdpovědětVymazat
  7. Zase musím chválit, tyhle snímky se přinejmenším vyrovnají těm minulým, pokud nejsou ještě lepší, Patriku.

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní fotky. Jak se světlo během dvou hodin proměňuje, viď. Každá série těch fotek je úplně jiná, a přitom jde o jeden a ten samý objekt. Líbilo se mi, že se po setmění v kostele svítilo, to dodalo fotgrafovanému objektu zase ještě pěknější punc.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Byl to povedený podvečer

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Byla to krásná podívaná

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: Hele, Patriku, ber mě vážně, jo!   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji