31. ledna 2014

Křižanovice - západ slunce

Dnes vám chci ukázat nějaké snímky, co jsem pořídil při západu slunce 12.1.2014 v Křižanovicích



Snímky jsou pořízeny kousek od Nového hřbitova. To už slunce bylo zapadlé, ale nebe opět malovalo. Tentokrát jsem se to pokusil zachytit trochu jinak

Křižanovice - západ slunce 12.1.2014












Tak a to je vše. Snad se vám to líbilo

25 komentářů:

  1. Fotky jsou úžasné, Patriku, byla jsem napnutá, co nám dneska ukážeš. Je to nádhera, příroda se krásně vyřádila a ty jsi to skvěle zachytil!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou prostě n-á-d-h-e-r-n-ý...padla mi brada. Tyhle moznosti ti zavidim....

    OdpovědětVymazat
  3. Jedním slovem, nádhera. Takových západů slunce není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  4. Júúúva. to je krása. Nejprv jsem si myslela, že jsem na jiném blogu. takové malůvky nesmí zůstat jen v archivu. paráda.

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt nádhera. V tomto ročním období je výhoda, že se na západ slunce nemusí čekat tak dlouho a ty jsi byl venku, na pěkném místě a fotky jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to tedy opravdu "čumím".Parááááda.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Aha, ono to není poznat, Patriku, ale to je jedno. Fotky jsou prostě úžasné!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Patriku, nádherné fotografie ke kterým kromě slov chvály, není co dodat.

    OdpovědětVymazat
  9. No tedy, Ty s tím novým foťákem řádíš. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  10. krajina se topí ve zlatě! krásně zachyceno

    OdpovědětVymazat
  11. [16]: Jak už jsem psal,je to jen důsledek volného času a parádních podmínek   

    OdpovědětVymazat
  12. Tyto fotky jsou stejně pěkné jako z Křenovic, já jsem něco takového neviděl ani ve skutečnosti.

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji