19. ledna 2014

Brno v noci 21.12.2013

Dnes bych vám chtěl ukázat, jak dopadl můj první pokus o noční foto


Byl poslední víkend před vánocemi, tedy čas, kdy se konají vánoční večírky a podobná setkání. I já byl pozván na dvě takové akce a proto jsem zůstal v Brně s tím, že si po vystřízlivění pěkně zafotím. Hlavně jsem se chystal na noční focení. Začal jsem hned v pátek a to v městské části Královo Pole

Brno - Královo Pole - bývalý klášter kartuziánů v noci










Brno - Královo Pole - bývalý zámek v noci


Z Králova Pole jsem se vydal po půlnoci pěšky do Řečkovic. A tady mě začala komplikovat plány mlha, která začala postupně houstnout. Z plánovaného focení v této části Brna tak nebylo nic

Brno - Řečkovice - kostel svatého Vavřince v noci


Snažil jsem se mlze uniknout do středu města, ale moc se mi nedařilo. Při mém štěstí jsem samozřejmě nestihl noční rozjezdy, takže jsem musel pěšky. Hodně míst, co jsem měl vytipované se fotit nedalo, ale nakonec jsem přeci jen něco nafotil

Brno - Nová radnice v noci





Brno - kostel Nalezení svatého Kříže (u Kapucínů) v noci 21.12.2013



Nakonec jsem se vydal na Petrov (správně katedrála sv. Petra a Pavla), ale mlha začínala být i tady

Brno - uličky pod Petrovem v noci





Na závěr pohledy na Petrov, který se ztrácí v mlze



Po pořízení tohoto snímku jsem musel vyměnit baterie ve foťáku. Během té doby se mlha stala hustou jako mléko a další focení už nemělo cenu. Navíc to začalo namrzat, tak jsem to vzdal a šel spát. Samozřejmě pěšky, protože i další rozjezd jsem nestihl.
Mlha, která tu noc padla, se v Brně držela až do nedělního večera, kdy jsem se vracel domů. Žádné další snímky už jsem nepořídil.

P.S.
Tyto snímky byly poslední obrázky pořízené starým dobrým foťákem. Ježíšek mě přinesl nový stroj a to právě včas, protože ten starý skonal přesně na Štědrý den. Jaká to náhoda!

25 komentářů:

  1. Akce foťák byla asi řízena z hůry. Fotky jsi pořídil krásné i přes tu dotěrnou mlhu.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mého laického názoru se ti noční fotky velmi vydařily. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc pěkné i s tou mlhou, ale nejhezčí jsou ty uličky pod Petrovem....a co přinesl jéžišek za stroj?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Na okolí Petrova jsem se těšil nejvíc,ale příroda byla proti Asi chtěla,abych to nafotil novým foťákem

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to jsou nádherné fotky. Čisté, ostré. Radost se dívat. I ty fotky s mlhou mají něco do sebe. Jsou takové tajemnější. Petrov sahající až do oblak je unikátní foto. %Skoda trochu toho drátu, jinak by to bylo naprosto bezchybné a hodné pověšení na zeď. Ta mlha s osvětlením snímku dodala šťávu.

    OdpovědětVymazat
  6. Noční Brno vypadá na tvých fotkách krásně romanticky a líbí se mi i ta mlha, která zvláštně rozptýlila světlo a fotka je celá oranžová. Ale nejkrásnější se mi zdá snímek úplně poslední, kde se špičky chrámu v té mlze ztrácejí.

    OdpovědětVymazat
  7. Jako chlap se asi neumím nad jakoukoliv krásou "rozplývat" tak jako ženy či dívky /a nemyslím to vůbed špatně/, takže to zhodnotím jenom tím svým. Prostě paráda,opravdu.

    OdpovědětVymazat
  8. Noční fotky máš moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  9. [14]: Pršet někdy určitě přestane. U nás tedy taky už několik dní prší a přes den je velké šero. Ale pořád lepší, než kdyby sněžilo.

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že tu som sa dozvedela odpoveď na moju otázku ohľadne prepravy

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: Mě tato zima taky vyhovuje

    OdpovědětVymazat
  12. [5]:  Nový foťáček dělá krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. [19]: Toto jsou poslední fotky ze starého foťáku,až fotky v dalších příspěvcích jsou z nového.Ale i tak díky

    OdpovědětVymazat
  14. Tvůj první pokus o noční fotky dopadl skvěle, Patriku. Fotil jsi z ruky? ... nikde jsem o tom nenašla zmínku! Starý foťák se vypnul k úžasnému výkonu, budiž mu země lehká!

    OdpovědětVymazat
  15. [21]: Před chvílí jsem se vrátil z dalšího pokusu.Tentokrát novým foťákem a ve Slavkově,tak doufám,že z toho něco bude

    OdpovědětVymazat
  16. [22]: Kdybys fotil z ruky, Patriku, tak už se sama o žádné večerní fotky nepokouším, protože by ani zdaleka nedosahovaly úrovně těch tvých.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera, já Brno prosttě miluji

    OdpovědětVymazat
  18. [24]: Královo Pole je focené kolem 18.00 hod.,Řečkovice po půlnoci a střed města kolem druhé hodiny ranní.Lidí tam bylo dost,ale já si počkal   

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji