6. ledna 2014

Miletín - kostel Zvěstování Panny Marie

Dnes bych vám chtěl ukázat fotografie kostela Zvěstování Panny Marie v Miletíně


Kostel má zajímavou minulost a nemohl jsem z ní vybrat jen pár řádků. Proto dnes nebudu psát nic o historii a všechny zájemce o tyto informace odkáži na skvělé stránky www.hlavati.cz , kde najdete i doprovodné fotografie a plánky.

Na mě teď jen zbývá představit svoje fotografie, takže :

Filiální kostel Zvěstování Panny Marie v Miletíně 28.9.2013
























Za takového slunce už se jiné záběry pořídit nedaly. Ovšem odpoledne to bylo jiné








A to je pro dnešek vše. Příště se koukneme na zvonici v Miletíně

P.S: zatím vede ´´moribundus´´, takže volného času mám dost. Už se těším na zmeškané příspěvky na oblíbených blozích

11 komentářů:

  1. Vidíš už si ani nepamatuju že jsme měli na svátek takové krásné počasí....ale ty odpolední jsou skvělé s tou tmavou oblohou a nasvíceným průčelím. Víš so mi hned naskočilo když jsem ro průčelí s tím kulatým knem viděla? Porta coeli

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Je to krása jen mě mrzí,že jsem se nedostal dovnitř.Alespoň na kukánek   

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem se podívat i na tom odkazu a je tam nejen pěkné čtení o historii kostela, ale i prima fotky třeba z přestavby průčelí a taky pár snímků z interiéru. Kostel je to moc hezký a tobě se ho podařilo báječně nafotit, ty odpolední fotky mají zajímavé světlo a kostelu to v něm vyloženě sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Však jsem psal,že to jsou skvělé stránky. Je tam o historii Miletína opravdu spousta informací a jsem rád,že jejich autor mě svolil k jejich využití

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně popsané mé rodné městečko. Dalo by se o něm mnoho vyprávět. Byl jsem tam minulý rok a rovněž jsem se o něm zmiňoval na svém blogu. Mimochodem na kostele byla umístěna pamětní deska mého strýce Aloise Hlavatého, který věnoval městečku urřčitý obnos na opravu zvonů. Byl také jmenován čestným občanem a o jeho publikacích je psáno i na oficiálních internetových  stránkách. Na  dokreslení, mám i starou kroniku městečka, kde jsou popsány všechny Miletínské domy, kdo kdy je postavil,koupil,přestavěl apod. Byla sepsána Miletínským kronikářem ještě před rokem 1938.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty odpolední fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak to asi budete vědět o Miletíně víc než já

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Něco málo o rodině Hlavatých z Horek vím, protože jsem něco sháněl. Ale jinak je to shoda jmen. Otec strýce Hlavatého byl zedníkem a odkoupil od Libicha rozestavěný domek, který dostavěl.. Další z rodu Libichů byl známým kapelníkem v Miletíně a vyučoval i na hudební nástroje. Oba domky se nacházejí na ulici, kde je odbočka k domku K.J.Erbena.

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou krásné, zvlášť ty odpolední. Mají v sobě dramatičnost.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Díky ,ale s takovým světlem to se fotí samo

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji