4. ledna 2014

Miletín - zámecké oplocení

I tentokrát zahájím prohlídku města u zámku, i když samotnou budovu vám bohužel neukážu


V zámku je umístěna expozice českého amatérského divadla a proto jsem předpokládal, že je zámek i okolní park volně přístupný. Byl to omyl, protože na prohlídce je potřeba se předem domluvit.
Pokud bych se dostal do areálu, mohl bych nafotit scénu, kterou popisují na stránkách www.atlasceska.cz takto:
Zámek v Miletíně je patrová obdélná budova s dvoupatrovými rizality na všech průčelích. Na severní straně je arkádový podjezd s balkónem a barokní portál. Zámek obklopuje anglický park, který zřídil kníže Alexandr Schonburg-Hartenstein roku 1881 a na severu areál ohraničují budovy bývalého hospodářského dvora.

Nic z toho jsem bohužel neviděl. Ale když jsem překonal zklamání ze zavřeného areálu, tak jsem si všiml, že samotné oplocení je hodně zajímavé. No posuďte sami

Miletín - zámecké oplocení 28.9.2013














To je tentokrát od zámku v Miletíně vše.
Doufám, že se vám tato trochu netradiční prohlídka líbila.

P.S.
Omlouvám se za stručný popis a doufám, že dnešní příspěvek není moc zmatený. Vrátil se mě totiž loňský ´´moribundus´´ a to ještě s větší sílou. Takže teď ležím v horečkách a čekám na pondělí, kdy by měli být výsledky všech vyšetření, co jsem už letos absolvoval (a že jich nebylo málo). Snad konečně přijdou na skutečný důvod mých stavů.
Až mě bude líp, tak budu pokračovat ve slíbené prohlídce Miletína a určitě kouknu na oblíbené blogy, kde už zase mám velkou absenci

14 komentářů:

  1. Krásná kovářská práce ten plot....jó moribundus mě teď sklátil už potřetí. Vždycky si dá tejden pohov a poak najednou je zase zpátky. A pokaždý je hůř a hůř. Tentokrát už jsem včera celej den ležela,a to je u mě už dost napováženou....dneska je o trochu líp takže zase hopsám po baráku a napravuju škody....tak tfuj tfuj tfuj, hodně štěstí s výsledkama

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že jsi se nemohl podívat dovnitř. Ale to bychom přišli o krásné fotky nádherné kovářské práce.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kovářská práce. Samé peklo, peklo, peklíčko. Proč asi?

    OdpovědětVymazat
  4. Takový krásný plot se jen tak nenajde, pak kovář byl hračička a mistr ve svém oboru!

    OdpovědětVymazat
  5. Patriku, hlavně se uzdrav, nikam nechvátej. my na tebe počkáme. Pěkné fotky jsi připravil. Ta kovářská práce je krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: U mě se to léčení asi protáhne. Doufám,že jsi na to lépe

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: K zámku se pokusím dostat příště.Snad to vyjde,když už teď vím jak na to

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Tak nad tím jsem taky přemýšlel a jediné co mě napadlo je,že pekelníci mají zastrašit nevítané návštěvníky.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Díky za podporu,ale zatím je to nerozhodně

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Teď budu mít víc času,takže další obrázky budou brzy

    OdpovědětVymazat
  11. [1]:[2]:[3]:[4]:[5]: VŠEM VÁM MOC DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:Fyzicky trochu větší plus, psychicky někde na úrovni Mariánského příkopu....   

    OdpovědětVymazat
  13. To nevadí, že jsme ze zámku nic neměli, ty brány taky stály za to...

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste součástí Blogger komunity, tak prosím do komentáře uveďte jméno či přezdívku, abych věděl kdo mi zprávu zanechal. Děkuji